środa, 29 sierpnia 2012

Zakupowo

Dzisiaj o wczorajszych zakupach :) Wybrałam się w poszukiwaniu Hula Hop :) Zwiedziłam kilka sklepów, ale nie mogłam znaleźć.. w końcu znalazłam w Decathlonie.. 25 zł. Średnica 75 cm - wydawało by się, że mało ale jednak nie:) Da się nim kręcić:D bałam się, że to nie kwestia sprzętu a moja :)

Ale jednak! Teraz mogę się uczyć i już jesienią oglądać seriale huulając:)
Mam w kolorze tego pięknego fioletu :) Jak już opanuję to kółko kupię sobie większe :D Już nawet wiem gdzie i jakie :) (przez all).

Z racji, że zwiedziłam tyle sklepów nie mogłam wrócić bez innych nieplanowanych zakupów :D Zatem wróciłam z butami Puma Bodytrain LS Womens Trainers DD. Są wspaniałe! Wyprofilowane. Wygodne. Kolejny zakup, z którego jestem mega zadowolona i wiem, że będą mi służyć :)


Buziaki ;*

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne bucisze, też ostatnio w nowe inwestowałam :) Co do koła - mam w planach zakup profesjonalnego, fitnessowego, być może z wypustkami. Zwykłe, plastikowe mnie nie zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co i takie jest dla mnie wyzwaniem :D ale też będę chciała zainwestować w porządne :)

      Usuń
  2. nie mieszkasz czasem w Bydgoszczy? bo tam jest auchan koło decathlona ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie mieszkam w Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hula hop jest swietne:) tez zawsze tv ogladam albo cos czytam i czas szybko leci dwa w jednym przyjemne z pozytecznym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak! Uwielbiam hula hop. Staram się kręcić nim jak najczęściej. Przy oglądaniu tv jest niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W towarzystwie hh obejrzałam już 5 sezonów Dextera :D Jak już się wkręcisz w takie oglądanie, to nawet nie pomyślisz o tym, żeby usiąść ;)

    Pozdr !

    OdpowiedzUsuń