środa, 15 sierpnia 2012

Olejek arganowy

Dobry wieczór :)

Dzisiaj słów kilka o moim pobycie w sklepie fryzjerskim i nowym nabytku do zabiegów pielęgnacyjnych dla moich włosów.
Jak gdyby nigdy nic poszłam ostatnio do sklepu celem zakupienia jedwabiu. tak wiem, wiem. Jedwab ma silikony, otula włosy a nie wnika do nich. Nie powinno się go używać. Jednakże marzył mi się jedwab CHI. Pani w sklepie mi go nie sprzedała, choć miała.. Ale zaproponowała coś zupełnie innego. Olejek arganowy. a oto i on:
Milargan Argan Hemp Oil olejek Arganowy firmy Mila
cena : 19,90 zł za 30 ml

Składa się z olejku arganowego i olejku z nasion konopii siewnych.
Jakie ma właściwości?
  • Eliksir do odżywiania i stylizacji włosów z olejkiem arganowym i olejkiem z konopii siewnych
  • Doskonale odżywia i chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi
  • Szybko się wchłania, błyskawicznie nabłyszcza
  • Produkt idealny do prostowania włosów.
Dzisiaj go używałam. jest rewelacyjny! Włosy pachną cudownie.  Świecą są i są śliskie. Ale nie wiem jak się ma ich prostowanie... Niby chroni.. Ale mnie szkoda dzisiaj włosów.. Skoro i tak nigdzie nie wychodzę:) Obiecuję, że jeśli się sprawdzi na dłużej - dam Wam znać!
 Pzdr :):)

2 komentarze:

  1. Ciekawy post. Dowiedziałam się kilku pożytecznych rzeczy o tym cudeńku.
    Pisz i testuj dalej, bo jesteś w tym dobra ;)

    OdpowiedzUsuń